woensdag 29 november 2017

Kerst

www.all4you-wilma.blogspot.com

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ik ben weer heerlijk in de weer geweest met het mooie karton
van Papicolor in combinatie met de stansen van Crealies en
ik heb hiermee een kerstlabel gemaakt.....hoe bestaat het hè?

Met Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 12 heb ik uit
Cardstock Original no. 298943 kerstrood het basislabel gestanst en
Deze labelstansen hebben een heel mooi stiksteekrandje.

www.all4you-wilma.blogspot.com
Met 2 kleinere labelstansen van dezelfde set heb ik een envelopje gemaakt.
Het witte label heb ik gerild op 4 en op 9 cm, gezien vanaf de onderzijde.
Het kerstrode label heb ik stukjes gesneden, passend op het envelopje.
Voor "Fijne kerst" tekststans no. 19 gebruikt en voor het kerkje Uno no. 38.
Het envelopje blijft met klittenband gesloten met daarin het kerkje.

www.all4you-wilma.blogspot.com
De letters van Partz no. 1 heb ik op een strookje van
12,2 x 2,6 cm geplakt. De cirkels, waarop ik een 3d-plaatje
heb geplakt, zijn de cirkels van Crea-Nest-Lies XXL no. 33.
De strikjes zijn van Set of 3 no. 41 en Duo Dies no. 41.

Papicolor items:

Leuk dat je deze blogpost hebt geopend en graag tot ziens.

www.all4you-wilma.blogspot.com

Geen opmerkingen: