dinsdag 2 januari 2018

Happy Day


Ik ben een beetje laat vandaag met mijn kaart.

De tweede kaart die ik voor deze site gemaakt heb is een
mixed media kaart in heerlijke frisse kleurtjes.


Wat heeft u nodig om deze kaart te maken:

Aquarelpapier
Wit Papicolor papier
Acrylverf van Amsterdam: roze 366 – geel 270 - turkooisgroen 661 –
 geelgroen 617 - titaanwit - azo oranje 276
Witte Sharpie pen
Zwarte micron pen 03
Stencil Alfabet/cijfer Ranger
Stempels:
Diverse kleine motiefjes
Leuke basis stempel voor midden op de kaart 
Craft sheet
Stazon zwart permanente stempel inkt
Dopje van een fles

Snij van aquarelpapier een kaart van 10 x 14,5 cm leg die op je 
craft sheet en doe van alle kleuren een beetje verf op je 
craft sheet ik werk zelf veel met mijn vingers maar je kunt 
het ook verdelen over de kaart met een kwast.

Als je tevreden bent met de kleuren op je kaart kun je hem
met een stencil alfabet/cijfer nog op diverse plekjes 
bewerken met een kleurtje verf, pak dan allerlei leuke kleine stempels
om de achtergrond nog meer aan te kleden. 



Als je tevreden bent kun je met witte en zwart verf nog spatjes 
op de kaart aanbrengen. Tot slot kun je met een dopje van een fles 
leuke cirkeltjes maken met zwarte en witte verf.



Ik heb gelijk een aantal achtergronden gemaakt,
eigenlijk is het een strook 30 x 14,5 cm. 
Die ik gesneden heb tot drie kaarten van 10 x 14,5 cm.

Zoek een mooie stempel ik heb een dame met hoed 
genomen en stempel die op de kaart en nog eens extra 
op een stukje aquarel en knip of snij 
die uit en plak op de kaart. 

Stempel een leuke tekst op de kaart en klaar is kees.









2 opmerkingen:

Aartje zei

Ziet er prachtig uit. Lekker vrolijk wordt je er van.
Groeten, Aartje

Henriette Geurkink zei

Dank je wel, Aartje.