dinsdag 17 oktober 2017

Van harte



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Helaas ben ik heel erg laat met het plaatsen van dit kaartje met
de bijbehorende uitleg. Toch wil ik e.e.a. hier nog graag laten zien.
Ik vind het geweldig om het Papicolor karton te mogen
combineren met de stansen van Crealies.

Met Crea-Nest-Lies XXL no. 50 heb ik uit

Met Only Inside no. 04 het strookje met de hartjes gestanst, met
X-tra no. 103 het open gestanste deel aan de rechterkant en met
Tekststans no. 16 Van harte en dit allemaal uit het mosterdgele karton.

Hier heb ik Partz no. 13, Duo Die no. 33A
en Crea-Nest-Lies XXL no. 49 gebruikt.

Nu komen alle witte onderdelen en het met
fineliners ingekleurde stempeltje.
Hiervoor het ik met Crea-Nest-Lies XXL no. 70 het

Na alles op elkaar geplakt te hebben, waarvan
sommige onderdelen met foam, ziet het kaartje er zo uit.

En dit is nog een close-up.....mooi hè?

Papicolor items:


1 opmerking:

lenywim35 zei

Wat een gave hartjesrand heb je gestanst. Het lijkt wel een gordijntje zoals vroeger voor t raam.Gave kaart. grts leny