vrijdag 27 oktober 2017

Sterkte



Van Papicolor hebben we enige tijd geleden een prachtig pakket ontvangen met o.a. een blok met papier voor handlettering.
Helaas is handlettering niet mijn ding maar ik vond het papier te mooi om niet te gebruiken.
Het is prachtig glad papier en heel geschikt om op te stempelen.
Ik heb deze kaart voor jullie gemaakt. Helaas hebben we deze allemaal wel eens nodig.


Ik ben begonnen op een zwarte ondergrond van het  oefenblok handlettering.


Met een mooie stempel van Penny black en Hero art shadow inkt silver heb ik met behulp van de misty ( voor mij een onmisbare hulp bij stempelen) de bloem op het papier gestempeld.
Je krijgt dan een mooie egale afdruk.
Met een stempelset van Studio Light heb ik de tekst gestempeld en de vlindertjes.


Dit heb ik gemat op een witte achtergrond ook uit de oefenblok handlettering.
En zo heb je heel eenvoudig een mooie stemmige kaart bij een trieste gebeurtenis.

                             




Gebruikt papier van Papicolor:
oefenblok handlettering

1 opmerking:

Aartje zei

Wat een goed idee om het papier zo te gebruiken. Het levert een prachtige kaart op.
Groeten, Aartje