donderdag 6 juli 2017

Olivier


Hallo creatieve blogger,

Wil je vandaag het geboorte kaartje laten zien dat ik heb gemaakt voor mijn fysio therapeute die voor het eerst moeder is geworden van een zoon "Olivier".
De basis van de kaart heb ik hagelwit gebruikt en bewerkt met kleine sterretjes uit de kleur taupe met een stans van MFT.
Hier boven op in twee op volgende maten een ovaal gestanst uit petrol en hagelwit, dit op elkaar op de kaart geplakt.


De baby koala met fles en deken van "Cottage Cutz" heb ik uit alle vier de kleuren gestand en zo een afbeelding gemaakt. Heb het papier op sommige plakken nog bewerkt met inkt om zo wat diepte aan te geven.

Gebruikte kleuren papier :


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees je reactie altijd met plezier.


2 opmerkingen:

sjanie zei

Wat een super schattig kaartje, Wenda.

Groetjes, Sjanie

Linda zei

Wat een schatje
gr Linda