donderdag 8 juni 2017

Vlinderkaart


Hallo allemaal,

Welkom op ons blog. Ik ben voor jullie weer aan het spelen geweest met dat prachtige papier van papi color. Ik wordt altijd blij van al die mooie kleurtjes bij elkaar en het papier laat zich prachtig verwerken op diverse manieren!


Dit keer heb ik een ingekleurde stempel gecombineerd met Papicolor papier.


Ik heb een stempel van Indigoblue gebruikt.


De stempel is ingekleurd met Faber Castell polychromos potloden. Ik heb hier violet 138, turquoise 153 en sky blue 146 gebruikt.


Ik heb de ingekleurde stempel gecombineerd met de volgende kleuren


Het hagelwit heb ik dubbelgevouwen en een ronde cirkel er zo op gelegd dat een klein deel van het papier aan elkaar blijft zitten.


Van dezelfde ronde stans van tonic heb ik Aquablauw en paars asymetrisch uitgestanst, en op de witte dubbele cirkel geplakt.


Uit hagelwit heb ik met een stans van joy bloemetjes gestanst.


Dit geheel vond ik te kaal dus er nog wat extra,s aan toegevoegd.


Met zwart embossingpoeder, versa mark inkt en een stempeltje van crealies deze grappige stipjes op de kaart aangebracht.


Met een uni posca stift de bloemetjes een zwart hartje gegeven.


Deze stempel van joy is ook met versa mark inkt en zwart embossingpoeder gemaakt. Ik heb deze eerst gestempeld en daarna pas uitgestanst.


De vlinder heb ik met 3D tape opgeplakt, bij de vleugels iets dikker zodat de vleugels iets opwippen.
Ben benieuwd of ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart.



Geen opmerkingen: