woensdag 21 juni 2017

Thinking of You

 Hallo Lieve bloglezer,


Wist je al dat er weer nieuwe kleuren zijn toegevoegd aan het assortiment.
Zoals deze mooie kleur Taupe 
Deze kleur heb ik gecombineerd met Narcis geel, dat geeft een heerlijk
zomerse sfeer aan de kaart met vlinders.

De stans van Tattered Lace heb ik uit het Narcis geel karton gestansd en deze op
een basis kaart van Taupe geplakt.
Om het opplakken makkelijker te maken en om niet te knoeien met lijm heb ik gebruik gemaakt
van Stick It, Deze super dunne dubbel zijdige tape heb ik aan de achterkant het papier geplakt voor dat ik ging stansen.
Dan is het alleen nog maar de beschermlaag verwijderen en opplakken op de basis kaart. 

Met een Blueprint stans van My favorite Things zijn de halve circels gestansd.
De tekst is van dezelfde sheet als de vlinders.

De vlinders zijn gestempeld op Hagelwit karton en vervolgens
uitgestansd.
Nu heb ik voor het blog van Craftliners een video gemaakt over hoe ik 
de vlinders gestempeld hebt.
Ik denk dat het ook wel leuk is om de video hier te laten zien. 


Hopelijk heb je weer inspiratie kunnen opdoen van deze blogpost.
En mocht je zin hebben een reactie achter te laten, 
Weet dan, dat ik het altijd erg leuk vind ze te lezen.
Dank je hiervoor, 


1 opmerking:

Linda zei

Wat een leuke frisse kaart
gr Linda