donderdag 2 maart 2017

Cherish

Hoi allemaal,

Het is vandaag weer mijn beurt om een creatie te plaatsen. Deze keer heb ik gekozen om een doosje te maken. Met wat lekkers erin en mooi ingepakt in cellofaanpapier lijkt het mij een mooi cadeautje voor Moederdag. Wat vinden jullie?

 
Het doosje heb ik ontwerpen met de Silhouette Cameo en uitgesneden uit het nieuwe roze kraftpapier van Papicolor.



De basis heb ik bewerkt met een embossingfolder van Marianne Design en hierop roze plakparels geplakt. Aan de onder- en bovenkant heb ik een dunstrookje geplakt, dat ik heb gesneden uit felroze cardstock van Papicolor. De rand van de deksel heb ik versierd met een roze lint en daar overheen heb ik een kantje geplakt.


De deksel heb ik versierd met ornamentjes en een schilderijtje van lichtgewicht klei. Het woord 'cherish' is gemaakt op de computer en dan letter voor letter in het schilderijtje geplakt. Nog een mooie bloementoef, wat plakparels en een paar takjes gemaakt met een mal van Noor Design maakt de deksel helemaal af.

Hieronder nog even op een rijtje het gebruikte Papicolor papier:
Cardstock Original Felroze (No. 298912)
Recycled Kraft Roze (No. 298318)

Ik hoop, dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Veel liefs,
Glenda

4 opmerkingen:

Crea Ankie zei

Toppertje Glenda!

Glenda de Heide zei

Dank je wel Ankie!

Veel liefs Glenda

Thea Wildeman zei

Schitterend doosje Glenda en weer heel erg mooi gemaakt.

Glenda de Heide zei

Dank je wel schone moeder!

Veel liefs Glenda