maandag 23 januari 2017

Cool Man

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien met het mooie papier van Papicolor.


Ik heb deze keer gekozen voor een jongenskaart.


De basis is een mal van Dutch doobadoo.
Deze heb ik in 3 verschillende maten gesneden uit:

De witte mat heb ik bewerkt met een embossingfolder .



De all star gymschoen is gesneden uit:
en 


een stoer stempeltje erbij en je hebt een leuke jongenskaart.


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met deze kaart.

Knutselgroetjes 
Elly


Gebruikt papier van Papicolor:

6 opmerkingen:

Linda zei

Stoere kaart
gr Linda

Diny zei

Wat een super leuke kaart Elly.
Groetjes Diny

Odette's kaartenhoekje zei

Leuk kaartje Elly !
Groetjes, Odette.

Corry Dank zei

Superleuke kaart weer

Glenda de Heide zei

Wauw, wat een stoere kaart!

Veel liefs Glenda

Unknown zei

Dank je dames voor de leuke reacties
Groetjes Elly