dinsdag 30 augustus 2016

Mimosa is jarig.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag laat ik jullie een vrolijk muziek-verjaardagskaartje zien met Mimosa,
Music in the Wind, gekleurd met Copic markers.

Ze staat heerlijk te genieten van het zonnetje en
tegelijkertijd te luisteren naar muziek.

Voor dit kaartje heb ik een strook Recycled ravenzwart karton dubbel gevouwen
en de vouw tegen de snijlijn van de stans aangelegd. Op deze manier blijft het
een dubbele kaart, in dit geval van 13 x 13 cm, met 4 randen vol met stiksteekjes.
Voor het lila oplegvel, van 12 x 12 cm, heb ik een kleinere stans uit dezelfde set
gebruikt, dus ook weer voorzien van 4 mooie stiksteekrandjes.
Met een stans (weer een slag kleiner) heb ik uit hagelwit karton een oplegvel
gestanst van 11 x 11 cm en dit vel geƫmbost met een "muziek"-embossingfolder.

Ook de cirkeltjes onder de "zon" hebben stiksteekrandjes
Alle gebruikte stansen zijn van Crealies.

Papicolor items:

Graag wens ik iedereen een hele fijne dag toe en tot ziens.

Liefs Wilma

1 opmerking:

Hetty zei

Mooie kaart Wilma,
wat een schitterende kleuren bij elkaar.
Groetjes Hetty