zondag 28 augustus 2016

Label met labels

Dit keer heb ik een label met labels die in de vakjes passen. gemaakt.
Ik heb gewerkt met de kleuren
Dit vind ik altijd een hele mooie combinatie.

 Dit is de label

 Deze labels zitten in de vakjes.

 Zo ben ik begonnen.
Ik heb 3 paarse labels gestanst en twee van de kleur sering.

 De paarse label is mijn eerste label.
Daarna heb ik van de sering een schuin stuk afgesneden.
Dit werd tevens mijn mal om alle andere labels
op dezelfde manier schuin af te snijden.

 Deze heb ik bewerkt met een randpons.

Nog een keer met de kleur sering.

En als laatst nog een keer in het paars.
De delen die ik van sering heb gemaakt heb ik met een bloemen
stempel bestempeld.


Alle stansen zijn van Crealies.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

Diny zei

Wat een prachtig label Anneke! Ik vind de bloem rond het gaatje daarboven zo mooi!
Groetjes Diny