zaterdag 20 augustus 2016

Congratulations

Hallo lieve bloglezer,

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het HotFoil dat ik met de
TODO machine heb aangebracht op het papier. 


Allereerst heb ik een achtergrond stans door de machine gedaan met rode HotFoil 
en Pearl White metalllic papier. Het metallic papier geeft een mooie glans in combinatie
met het HotFoil. 

Uit een ander stuk van het Pearl White metalllic heb ik een stans van
MFT gestansd zodat ik een frame verkreeg. 

De achtergrond met rode HotFoil op dezelfde maat gesneden en het frame met 3d foam tape
op de HotFoil geplakt. 

Een basis kaart gesneden uit Pearl White metallic die net wat groter is waar het frame op geplakt is. 
Vervolgens heb ik een stuk zilver HotFoil op een stuk papier geplakt door deze door
de machine te halen, maar dan zonder stansen dus rechtstreeks op het papier.
En hier de bloem van Tattered Lace uit gestansd.
Dit zelfde gedaan met rode HotFoil en de tekst gestansd.

Uit zwart hobbykarton de bloem nogmaals gestansd.
De zilveren bloem op de zwarte geplakt met 3d foam tape en dit ook met 3d foam tape 
op de kaart geplakt.


Met lijm de tekst vast geplakt.




Ben natuurlijk weer erg benieuwd hoe jullie de kaart vinden,
en ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren. 

Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


2 opmerkingen:

Diny zei

Wat een GAVE kaart Lydia.....schitterend!
Groetjes Diny

Freubelmina zei

Hè Chantal, ik miste je mooie creaties op je andere blog en zie nu dat je een 2e blog bijhoud...
Heb me meteen aangesloten als volger want zo zie ik tenminste je mooie creaties weer!!
Ga straks eens op mn gemak teruglezen hoor!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma