woensdag 27 juli 2016

Surprise


Hallo creatieve blogger,

Vandaag heb ik een Pop-Up-Box om te laten zien, de basis is uit "Hagelwit" gestanst met een stans van Tattered-Lace. Hier boven op iets kleiner "Kerstrood" en als laatste weer hagelwit met hier op een patroon folie dat ik heb aangebracht met de TODO, ook uit rood.


Nadat de Pop-Up-Box klaar was kon ik hem gaan aankleden en dit heb ik gedaan met een paar stempels uit een set "Beary Special Birthday van MFT" en dit gekleurd met potloden. Na het uit knippen alles op de box bevestigd samen met de teksten ook de de zelfde set.


Om de box geheel af te maken heb ik nog wat bloemen en blaadjes gemaakt met een stans van "Elizabeth Craft Design - Garden Notes Jasmine" de blaadjes uit "Gerecycled Kraft Groen"en de bloemen zijn als basis weer hagel wit en voor zien van een laagje rode folie, de stampertjes zijn ook uit wit en aan de onderkant voor zien van wat gele inkt. De box vouw plat en je kan hem versturen in een enveloppe.

Gebruikt papier is:

Hagel wit - 298930
Kerst rood - 298943
Kraft Groen : 301328

 Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze Pop-Up-Box.

1 opmerking:

Angela zei

Schitterend gedaan Wenda!
xxAngela