vrijdag 17 juni 2016

My creativity .....


Hallo creatieve blogger,

Vandaag heb ik weer een kaartje voor je gemaakt met eigenlijk alleen het original cardstock hagelwit, en dat bewerkt met paarse inkt.
Het is een kaart geworden van 15 x 15 cm en hier uit heb ik een stans gebruikt van Elizabeth Craft Design met de naam Katie LAbel Pivot card. Het is een stans waar van het midden stuk naar binnen draait ( zie foto onder aan ) hier op een kleiner vierkant van 14 x 14 cm weer uit gestanst, het midden stuk er uit geknipt en de randen bewerkt met inkt. Voor de binnen kant heb ik dit ook voor beide kanten gedaan. Op het midden stuk een bij horende label gestanst, gestempeld met de Polka Dot achtergrond van MFT en hier op weer een kleiner label met de tekst.


De voorkant van de kaart verder afgewerkt met een plaatje en nog een stans van Elizabeth Craft Design - Garden Notes Jasmine. De bloemen ook uit het hagelwit, bewerkt met paars voor de bladeren heb ik gekozen voor licht groen en dit ook bewerkt met 3 kleuren groene inkt. 


De binnen kant van de kaart ook afgemaakt met een plaatje een stempels uit de zelfde set stempels als de tekst, deze zijn ook van Elizabeth craft.

Gebruikt papier : 


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees je reactie graag.


2 opmerkingen:

Anneke zei

Mooie kaart!

Boukje zei

Mooi die bloemen bij het plaatje!
Groetjes Boukje.