woensdag 22 juni 2016

Keep Calm and Create Art

Goedemorgen lieve lezer,

Het is geen verrassing meer als ik schrijf fan te zijn van het Kraft karton.
Naast Zwart, Bruin, Grijs en Wit
zijn er nog 4 kleuren bij gekomen, Paars, Oranje, Nacht blauw en Groen.
Met 3 ervan heb ik onderstaande kaart gemaakt. 


De basis voor de kaart is Zwart Kraft gesneden op het formaat 10.5 x 30 cm 
en dit dubbelgevouwen.
Een strook Grijs Kraft gesneden van 14 x 9.5 cm
Beide zijranden geponsd met een rand pons. De pons die ik gebruikt
hebt is een Martha Steward pons. 
De strook heb ik op de kaart geplakt en met een MultiLiner heb ik een stik steek
getekend aan de zij randen. 
Uit Oranje kraft een stuk gesneden van 9 x 6.5 cm en met een stempel
en distress inkt gestempeld dit met dun foam tape op de kaart geplakt
en ook hier een stik steek getekend. 
Uit zwart kraft een strookje van 4 x 11.5 cm gesneden en uit Grijs Kraft een strookje
dat net een stukje kleiner is. Van beide stroken de hoeken afgerond
en op het Grijze kraft gestempeld met bruine distress inkt. 
Beide op elkaar geplakt en dit weer op de kaart geplakt. 
'Met een stans de ovaal uit Zwart Kraft gestansd en de circel uit Oranje Kraft.
De cirkel gestempeld met bruine distress inkt en de tekst met zwarte inkt. 
de cirkel is met foam tape opgeplakt en hierom heen is een stukje touw geknoopt,
De kaart heb ik afgwerkt met een stukje lint en knoopjes.

Nog even het kraft op een rijtje


Vind het altijd erg leuk om te lezen wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

2 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Lydia.Gr.Joke

Diny zei

Prachtige kleurtjes....wat een leuke kaart!
Groetjes Diny