zaterdag 11 juni 2016

Gemaakt met liefde.....


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Met 1 kleur Papicolor karton, 4 verschillende stanssets, 4 stempeltjes,
2 kleuren inkt en 1 3d-plaatje heb ik dit felicitatiekaartje gemaakt.
Zowel het "vierkante" frame als het ronde frame heb ik beïnkt, en
de stempeltjes gezet, terwijl het karton nog in de stansen zat.
Het "vierkante" frame heb ik, met foam verhoogd,
op de basiskaart geplakt en het ronde frame weer daarboven op.
Het kaartje met "Met liefde gemaakt door" past in
het envelopje, waar "Hoera" op is gestempeld.
Uit een klein stukje gekleurd karton heb ik "Van harte" gestanst
en samen met de 3d-tulpen op de kaart geplakt.

4 close-ups op 1 foto.

Papicolor item:

Graag wens ik iedereen van harte een heel fijn en gezellig weekend toe.

Liefs Wilma

1 opmerking:

Hetty zei

schitterende kaart heb je gemaakt.
leuk om met zo weinig materiaal, zo'n uitgebreide kaart te maken.
Groetjes Hetty