donderdag 11 februari 2016

Brievenbus dozen.

Het is van mijn kant een tijdje stil geweest.
Ik heb een heupoperatie ondergaan.
Het revalideren is mij heel erg tegen gevallen.
Maar ik ben er weer!

Wij krijgen allemaal wel eens post
in een brievenbusdoos.
Gooi die niet weg maar decoreer hem voor een ander project.
In een A4 doos kun je leuk een mooi tijdschrift cadeau geven.
Zo'n doos wordt niet gauw weggegooid maar wordt een
project waar je iets in kunt bewaren.
Dit heb ik van twee dozen gemaakt.

Ik heb het doosje eerst geverfd. De doos is van stevig karton
en blijft mooi nadat het geverfd is.


Een kaartje bovenop.

Binnenin heb ik geurkaarsjes gedaan.
Het geheel ruikt lekker als je het openmaakt.
In de kaart schrijf je jouw boodschap.
Het kan voor iemand zijn die een moeilijke periode meemaakt.


Deze doos heb ik niet geverfd. Het witte van de doos kleurt mooi bij
dit papier.

Ook hier heb ik een bijpassende kaart gemaakt.


 Hier de kaarsjes.
Mochten jullie belangstelling hebben waar ik deze dozen
koop kijk dan morgen op mijn blog.
http://annekescardart.blogspot.nl/
Ze zijn er in allerlei maten. 
Voor de kleien doos heb ik het volgende gebruikt:
Metallic Design Modern Baroque 
Voor de grote doos:
Metallic Design Flower Breeze


Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes,Anneke.



3 opmerkingen:

Petra-loves-paper zei

wát een ontzettend leuk idee en wat heb je de doosjes mooi gepimpt! Gaaf!!

Angelique zei

Wat een goed en leuk idee om deze doosjes te gebruiken als verpakking voor een leuk cadeautje.
groetjes Angelique

Wenda zei

Wat een leuk idee weer Anneke, ga nu zeker ook de dozen bewaren.

Hugs Wenda