dinsdag 26 januari 2016

Inspiratie

Hoe kiezen jullie wat je gaat maken? Wat inspireert je? Ik mocht een kaartje maken voor het blog van Papicolor,  ik had een mannenkaart nodig voor de verjaardag van mijn zwager, er lag een brede rol washitape op mijn tafel in de kleuren kraft en zwart en ik wilde Eline's Brush stempel gebruiken. Al die dingen samen resulteerde in de volgende kaart:


Oh ja, het houten frame van Action lag al bewerkt met zwarte PanPastelmedium op mijn tafel, net als de letters 'hoera' die het niet haalden op een ander kaartje..., het witte bloemetje en de blaadjes met Inka Gold waren nog over van een ander project, ik vond het groen met wit hier wel fris bij.

Op Recycled Kraft stempelde ik met zwart verfstrepen van Eline, mijn uitgangspunt in de kleuren van de washitape die op tafel lag. De embos bewerkte ik met Baked Brown Sugar en stempelde wat spetters boven en ook boven de borderrand.  Daarna wat schuiven met de spulletjes van tafel, toen was het klaar! 

Gebruikte van Papicolor:
-Original Cardstock Hagelwit (298930)
-Recycled Kraft cardstock zwart (298324)
-Recycled Kraft karton bruin (301323)

en verder:
-EC0162 Eline's Brush,
-COL1316 Flower,
-LR0398 Build a Rose,
-Inka Gold greenyellow,
-DF3416 Marrakesh,
-COL1389 Pocket Cards & Marks,
-CR1282 Numbers,
-Archival Ink jet black,
-Stampin'up inkt Baked Brown Sugar,
-Stampin'up bloemenponsje,
-Houten frame Action (zwart gemaakt met PanPastel Medium Coarse)
-Pearl Maker zwart, wit.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

Lia zei

Supergoed gelukt Boukje! Je hebt prachtige kleuren gebruikt.
Lia xx

Anneke zei

Stoer kaartje, mooi kleur gebruik!