dinsdag 19 januari 2016

From our home to Yours

Goedemorgen lieve lezer,

Vandaag weer een kaartje van mijn hand. 
Nu we toch wel winterse dagen hebben leek het me leuk
een kaart te maken met deze dennenappels.

Het hobbykarton van Papicolor leent zich hier uitstekend voor. 


Op een stukje kaarten karton heb ik de pinecones gestempeld
en vervolgens uitgestansd.

Vervolgens heb ik een stuk hobbykarton gesneden van 10x10cm
en dit bestempeld met 2 kleuren inkt en de takjes die op de stempelsset zitten. 

uit een stuk dennengroen karton heb ik een strook gesneden van 11x11 cm en dit geembost met 
een embossing folder.

Uit Anjerwit karton heb ik de basis kaart gesneden 11.5x23cm en dit dubbelgevouwen

Het groene stuk is direct op de witte basis kaart geplakt. 
Hierop komt het gestempelde hobbykarton met 3d foam tape.
De dennenappels en de tekst zijn ook weer met 3d foam tape opgeplakt.
De tekst komt ook van deze stempelsheet en de tag is een fish tail stans met My Favorite Things.

Onderstaand nog even het papier op volgorde.

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.