zaterdag 5 december 2015

Kerstmis...

December is al een paar dagen oud! 
Vandaag is het Sinterklaas, de kerst komt ook al gauw. 
De laatste kerstkaarten worden gemaakt.....heb ik teveel....of dit jaar weer te weinig?
Ieder jaar heb ik het goede voornemen om in januari al te gaan beginnen met kerstkaarten...
..... hier komt eigenlijk niets van terecht....misschien in 2016:)

Deze kerstkaart heb ik van de week nog kunnen maken.


Ik ben begonnen met een dubbele topfold card van 13 x 13 cm uit recycled kraft karton grijs.
Het hagelwitte vierkant van 12 x 12 cm is bewerkt met een embossingsfolder.
Dit vierkant is gemat op rood karton.

De doily is gestanst uit recycled kraft karton grijs. 
Hier een lint door verwerkt voor een leuk effect.

De kwastjes zijn gestanst uit rood karton. De bloementoef bestaat
uit een kerstster gestanst uit anjerwit karton en olijfgroen karton.

De sneeuwvlokken en ijspegel rand is gestanst uit hagelwit karton
en bewerkt met sneeuw. 


Alle randen aangezet met een beetje sneeuw voor een leuk effect.

De volgende kerstkaart is al in de maak, ik ga gewoon nog door:)


gebruikte materialen van papicolor:
Original olijfgroen (945)

Allemaal een fijne sinterklaasavond!

groetjes
Neline

5 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

toffe kerstkaart Neline!
groetjes, nancy

Anoniem zei

Heerlijk sfeervolle kerstkaart Neline! Je hebt het stempeltje zo mooi ingekleurd en de witte accenten op de tasses zijn een mooie touch :)
Groetjes Chantal

Marina zei

Hele mooie kaart Neline! Echte kerstkleuren is toch altijd weer mooi,

Groetjes Marina

Anneke zei

Mooi, lief kerstkaartje.

Diny Sprakel zei

Mooi, lief kaartje