woensdag 25 november 2015

Heel veel sneeuw.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Waarschijnlijk is iedereen volop bezig met het maken van
kerstkaarten.....ik in ieder geval wel.
Op dit kaartje heb ik lekker veel "sneeuw" (foam Ball Clay) gebruikt.

De kaart heb ik gestanst uit Cardstock Original no. 298946 paars, zo ook
het middelste oplegvel, de sprietjes van de bloemen,
de blaadjes en de grootste "fonkeling".
Het grootste en het kleinste oplegvel, de bloemen, de kleinste "fonkeling"
en de hoekjes heb ik gestanst uit Cardstock Original no. 298930 hagelwit
en alle witte randen met inkt bewerkt.
Het plaatje, een "Printed Panel".....dus kant & klaar, heb ik
langs de olifantjes uitgeknipt, van "sneeuw" voorzien en daarna,
verhoogd met foam, op de kaart geplakt.
Op de blaadjes heb ik ook nog wat "sneeuw" aangebracht en
daarna de kaart versiert met "pareltjes".


Papicolor items:

Nog een fijne dag allemaal.

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

Anneke zei

Ziet er heel vrolijk uit. Het sneeuw is ook mooi gedaan.
De olifantjes zitten er echt in.

Anoniem zei

Wat een schatje deze kaart Wilma! Heel mooie kleurencombinatie en het Foam clay is een leuke touch :)
Groetjes Chantal

manon's kaartenhoekje zei

wow wat een prachtige kaart wilma,

groetjes manon

Thea Wildeman zei

Wat een beauty Wilma, schitterend kaartje heb je gemaakt.
Is idd heel leuk zo met die sneeuw.

Liefs Ineke zei

Mooi gedaan Wilma.

Liefs Ineke