woensdag 2 september 2015

Xmas post

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een winterse kerstkaart laten zien. 
                         Zo na de zomer met de herfst in aantocht wordt ik meer geïnspireerd 
                                            om mijn kerstkaarten voorraad aan te vullen.


Ik ben begonnen met een dubbele kaart te snijden uit recycled kraft karton grijs van 10,5 x 17, 5 cm.
Daarop een rechthoek van 10 x 17 cm gesneden uit nachtblauw karton.
Een hagelwit rechthoek van 9,5 x 16,5 heb ik bewerkt met pan pastel om een nacht te creëren.
De lucht heb ik bewerkt met frantage.

Het landschap, gras en de bomen zijn gestanst uit hagelwit karton.
De bomen zijn bewerkt met distress ink vitnage photo.

De vos is gestanst uit steenrood karton.
De uil en het kleine vogeltjes zijn gestanst uit recycled kraft karton grijs.
De vos, uil en het vogeltje heb ik bewerkt met distress ink vintage photo.
Het snaveltje en pootjes zijn met een oranje stift gekleurd.


Voor de afwerking een leuke "kerst" poststempel, een lint met een knoop, twee
tekst labeltjes en bolletjes lint om nog een sneeuwrand te creëren.

gebruikte materialen papicolor:


Ik heb de smaak te maken wat betreft kerstkaarten...op naar de volgende!

Gezellig dat je langs bent geweest, tot de volgende keer.

groetjes
Neline

Geen opmerkingen: