zondag 20 september 2015

Fijne kerst

Ik ben al aardig eind op weg met mijn kerstkaarten. 
En toch kom ik ieder jaar te kort.... 
De combinatie wit met kraft vind ik altijd prachtig. 
Bij deze kaart een vleugje glitter en glans erbij en je hebt een feestelijke kerstkaart.


Ik ben begonnen met een dubbele "topfold" kaart te snijden van 13 x 13 cm uit recycled kraft karton bruin. Deze heb ik bestempeld met een achtergrond stempel.
Uit hagelwit karton een vierkant van 12 x 12 cm en deze bewerkt met een embossingsfolder. 
De doily is gestanst uit goudkarton voor een feestelijke uitstraling.

De vogel is gestanst uit donkerbruin, anjerwit en oranje karton.
Een stukje glitterkarton om de vogel een feestjas te geven!


De bloementoef is gestanst uit olijfgroen en mosgroen karton.
De kerstroos is gestanst uit handgeschept papier.

Verder de kaart versierd met een tekst, takjes en een plakparel.

gebruikte materialen van papicolor

Gezellig dat je langs kwam, tot de volgende keer!
groetjes
Neline

Geen opmerkingen: