maandag 3 augustus 2015

Baby

Stempelafdrukjes zijn leuk om in te kleuren maar niet minder leuk is het om op scrappapier te stempelen en daarna uit te knippen.
Dat heb ik voor deze kaart gedaan.


De kaart zelf is 13 bij 13 cm.
Daarop 2 lagen van 12 bij 12 cm en 11 bij 11 cm.

Op de witte kaart heb ik met een borduur/embosmal een rand geprikt en geborduurd, en enkele figuurtjes geƫmbost.
Daarna gaatjes geprikt op een halve cm van de kant, en de gaatjes ook een halve cm uit elkaar,
en daarna geborduurd, voor zo'n rand gebruik ik een dubbele draad voor wat meer vulling.

De beertjes van Penny Black heb ik 3 keer gestempeld op scrapkarton, hetzelfde als ik voor de eerste laag op de kaart heb gebruikt.
Hierbij heb ik er voor gezorgd dat de beertjes en de handjes op het bruine gedeelte werden gestempeld en voor de vakjes op het roze.
Daarna uitgeknipt, op elkaar geplakt en met 3d op de kaart geplakt.

Gebruikt van Papicolor:

Original karton hagelwit, nr 30
cardstock Original Design Metallic 302x302mm Flowerbreeze

Groetjes, Hannie

1 opmerking:

Hetty zei

Wat een leuke kaart. Leuk papier gebruikt om op te stempelen.
Groetjes Hetty