vrijdag 10 juli 2015

Happy Birthday

Ik heb een verjaardagskaart gemaakt met het prachtige metallic karton Flowerbreeze. 
Dit karton vind ik zo mooi van kleur, het gaf mij inspiratie om deze kaart 
te maken in combinatie met de feesttaart.


Ik ben begonnen met een dubbele topfold rechthoek te snijden van 10,5 x 15 cm.
Dit heb ik uit recycled kraft karton bruin gedaan.

Uit metallic karton flowerbreeze heb ik een rechthoek gesneden van 9,5 x 14 cm. 
Deze is gemat op hagelwit karton. 

Uit hagelwit heb ik een rechthoek gestanst van 8,5 x 12,5 cm.


De taart is gestanst uit recycled kraft karton bruin en zalmrose karton.
Het wit van de taart is uit glitterkarton gestanst.

De taartplateau is gestanst uit royal sensations silver karton.


Een vlaggetjeslijn om het extra feestelijk te maken.

De verjaardagswens is gestempeld.


gebruikte materialen papicolor:


Gezellig dat je langs bent geweest, graag tot de volgende keer!

groetjes
Neline

2 opmerkingen:

Anneke zei

Prachtige kaart. Heel subtiel .

Hetty zei

Wat is die leuk. De taart is schitterend en wat een mooi papier
Groetjes Hetty