vrijdag 12 juni 2015

Geld koker.

Mijn kinderen willen graag geld voor hun verjaardag hebben.
Ik probeer het dan altijd leuk te verpakken.
Deze koker ligt klaar voor de volgende verjaardag.


Er kunnen heel wat muntjes in.
Het is een koker die ook door de brievenbus kan.
Maar dan zonder decoratie natuurlijk.
De koker heeft een lengte van 36 cm.
Het scrappapier was te kort maar dat heb ik opgevangen door een stukje
effen cardstok te gebruiken aan de twee uiteinden.
Op de naad een kantje geplakt en klaar was mijn koker.
Daarna heb ik het gedecoreerd.
Hiervoor heb ik
en het prachtige Designscrappapier nr298858 heide gebruikt.


Je kunt deze koker ook met chocolaatjes vullen of snoepjes.
Als er een papiertje om de snoepjes en chocolaatje
 zit kun je ook allebei in één koker doen.

Bedankt voor je bezoekje en eventueel reacties.

Groetjes en tot de volgende keer, Anneke

4 opmerkingen:

Els zei

Heel leuk gemaakt en leuk idee ook.
Groetjes, Els

Els zei

Heel leuk gemaakt en leuk idee ook.
Groetjes, Els

Neline zei

Prachtig gemaakt en wat een leuk idee.
groetjes
Neline

lenywim35 zei

Fraai gemaakten leuk idee. Rond kerst kan je er ook een mooie kaars in doen. groetjes leny w