woensdag 27 mei 2015

Cadeautasje van een envelop

Voor mijn zus maakte ik dit tasje als cadeauverpakking. De basis was een kraftkleurige envelop!


Werkbeschrijving:
-Plak de envelop dicht en pons aan de bovenkant een sierrand. Je envelop is nu weer open.
-Ril aan de zijkant en onderkant een vouwlijn, vouw deze lijnen even goed beide kanten op en duw dan vanaf de binnenkant het tasje in model. Vouw onder de puntjes naar binnen en plak vast.
-Voor de stevigheid heb ik een reepje karton op de bodem gelegd, het tasje blijft nu staan.


Het lichtblauwe Percacolor perkament papier geeft een mooie zachte uitstraling. Aan de voorkant gebruikte ik het voor het ovaal met de hartjes er her en der opgeplakt en natuurlijk een mooie vlinder!


Aan de achterkant heb ik het ovaal bewerkt met de hartjes embos voor weer een ander effect. Ook hier komt de vlinder weer terug.


De reden om voor deze kleur te kiezen was de babyblauwe stempelinkt die ze graag wilde hebben. Zo paste alles mooi bij elkaar!


Gebruikte materialen van Papicolor:
-Original Metallic Babyblue (366)
-Original Metallic Pearlwhite (330)

en verder:
-LR0357 Vlinders,
-CR1245 Tiny's Swirls and Leaves 3,
-DF3413 Design Folder Extra Hearts,
-COL1347 Numbers,
-Magnolia bloemen, blaadjes,
-Clearly Besotted Word Die Birthday,
-Martha Stewart randpons,
-Nestabilitie ovaal en scallop ovaal,
-Papiertouw,
-Knoopjes, touw,
-Pearl Maker Pastellblau.


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

Neline zei

Prachtig tasje Boukje!
groetjes
Neline

Rimmie zei

Leuk tasje!
Bedankt voor het idee, ga het ook eens proberen!

Groetjes

Rimmie