woensdag 15 april 2015

Voortoren


Voor deze kaart heb ik een hagelwitte enkele kaart van 13 bij 13 en een gewone embossingmal opgezocht.
Daar ben ik mee begonnen, en onder het embossen en uitsnijden zit ik dan te verzinnen wat ik er verder mee ga doen.
Eerlijk gezegd wil ik er dan wel 10 verschillende kaarten mee maken maar helaas, dat gaat niet.
Uiteindelijk gekozen voor blauwtinten en wat 'Zeelandfiguurtjes' zoals ik dat altijd noem.

De basiskaart is een lichtblauwe van 13 bij 13 cm.
Daarop de hagelwitte laag waarvan ik eerst de 2 zijkanten heb geƫmbost en daarna de figuurtjes heb uitgesneden.
In het midden een turkoois kleurige strook plakken van 5 bij 13 cm, daarop een azuurblauwe strook van 4,5 bij 13 cm.
Daarop komen 3 lichtblauwe vierkantjes van 4 bij 4 cm.
Tor slot de vuurtoren en vogels uitstansen en opplakken met 3d tape.


Gebruikt van papicolor:

Original karton in de volgende kleuren:

hagelwit, nr 30
lichtblauw, nr 19
azuurblauw, nr 04
turkoois, nr 32

Groetjes, Hannie

Geen opmerkingen: