donderdag 9 april 2015

Hello spring.........

Ik vind het heerlijk dat het weer lente is! 
De temperatuur gaat langzaam omhoog, hoewel het echt nog wel herfstachtig kan zijn. 
Weer heerlijke avonden met lang licht buiten. 
Alles wordt weer mooi groen. Genieten!

Zo ook mijn kippenkaart. Hoewel het hele jaren kuikens geboren worden, 
vind ik deze mallen echt leuk om in deze tijd van het jaar te gebruiken.


Ik ben begonnen met een dubbele topfold card van 13 x 13 cm uit recycled kraft karton bruin.
Daarop heb ik een houtnerf stempel gestempeld.
Een bijpassend plaatje zit achter het kippengaas gestanst uit royal silver karton.
De eieren achter moeder kip zijn gestanst uit recycled kraft karton wit.
Moeder kip is gestanst uit recycled kraft karton bruin, de snavel uit oranje, de oogjes uit zwart karton.
Het kuiken is gestanst uit dottergeel karton, het snaveltje en de oogjes hetzelfde als bij moeder kip.


Het gras, de klimop en de blaadjes van de bloemen zijn gestanst uit mosgroen karton. 
De bloemetjes uit hagelwit en mosterdgeel karton.

Nu maar hopen op een prachtige lente!!

gebruikte materialen papicolor:

gezellig dat je langs bent geweest, 
graag tot de volgende keer.
groetjes
Neline

Geen opmerkingen: