vrijdag 6 februari 2015

Voor valentijn

Zoals jullie al weten is er een nieuwe papierlijn uitgekomen van het metallic karton en ook ik ben er mee aan de slag gegaan. Toen ik karton met de harten zag wist ik direct hier ga ik een leuk doosje mee maken om te geven met valentijn of een huwelijk.
Het patroon van het doosje heb ik hier vandaan ik heb het doosje wel vergroot want het patroon is vrij klein.



Gebruikte kleuren papicolor:

metallic design karton "flaming harts" 298874

Werkwijze:

Knip het patroon van het doosje uit het kerstrode karton dit is de basis van het doosje


Snij uit het metallic design flaming harts een kleiner hart uit en plak dit op de bovenkant van het doosje. Uit dit karton ook de zijkanten beplakken. Plak het doosje in elkaar.


Stans de collectable french cats uit ravenzwart en plak er wiebeloogjes op.
Stans uit het ravenzwart en kerstrood de collectable candy hearts en stempel de tekst op het kleinste hartje bevestig hier een rood lintje aan.
Stans uit het mosgroen de blaadjes en de roos uit het kerstrood en rol de roos op.
Bevestig alles volgens voorbeeld op het doosje


Je kan het doosje vullen met wat lekkere chocola of een klein kadootje er instoppen.

Dit was mijn bijdrage voor deze keer bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

1 opmerking:

Anneke zei

Heel mooi doosje. Prachtig gemaakt. Groetjes Anneke.