donderdag 12 februari 2015

Een nieuwe woning

Goedemorgen lieve lezers,

De inspiratie voor deze kaart vond ik afgelopen weekeinde toen ik
 een PanPastel workshop mocht geven 
bij Cart 'n ScrapArt in België.

Ik liep nog even lekker door de winkel heen te stuinen 
toen ik de flower soft zag staan. Wat is dat toch mooi spul
ik heb hiervan al de nodige kleurtjes maar heb me toch
weer laten verleiden voor een kleurtje dat ik nog niet had. 


In de bloemen van Tattered Lace heb ik in het hart de flower soft aangebracht.
Het geeft zo'n mooi effect, dat ik het toch weer regelmatig ga
gebruiken op de kaarten. Je kunt er zoveel kanten mee op.


Maar terug naar de kaart, want het is niet alleen de flower soft die 
heel speciaal is op deze kaart.
Wat dacht je van het design papier, want geloof me zonder dit papier had
deze kaart een hele andere look gehad.


uit het Original Metallic Lavendel papier heb ik de basis kaart gesneden.
een lekkere grote 11.5x16cm 
gesneden op 22x16cm en dan dubbelvouwen.
uit het Metallic  design papier Flower Breeze heb ik een strook van 11x15.5 cm gesneden en dit opgeplakt.
Van het reststuk Lavendel dat ik overheb heb ik met een embossing folder 
van Tattered Lace een stook ge-embost en deze
met 3d foam tape opgeplakt.
Uit het design papier en het Lavendel papier heb ik de bloemen gestansd, ook van 
Tattered Lace, en deze op elkaar geplakt.
In het hart heb ik lijm aangebracht en 
de flower soft op gestrooid.
De bloemen zijn met lijm opgeplakt bovenop een stukje verband gaas en een 
veertje met hier en daar een takje.
De tekst is van mijn eigen stempel lap en met MFT hybride inkt gestempeld.

Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 





Geen opmerkingen: