maandag 5 januari 2015

Eenvoudig

Jaren terug had ik nooit kunnen bedenken dat ik weken achter elkaar geen enkele kaart zou maken.
Maar nu moet ik zeggen dat ik in de afgelopen maand weinig tot geen kaarten heb gemaakt.
Nu moest ik dus wel aan de gang voor dit blog dus het was best weer even wennen.
Ik moet dan altijd weer een beetje op gang komen, heb nu dus maar voor een eenvoudige kaart gekozen.


Dit 3D plaatje lag al een poosje half geknipt op m´n bureau dus daar ben ik maar mee verder gegaan.
Bij het plaatje dus de kleuren karton uitgezocht.
Ik kwam uit op de volgende kleuren:

original lavendel, nr 21
original hagelwit, nr 30
original bloesem, nr 34

Begin met een kaart van 13,5 bij 13,5 cm.
Daarop komt een laag van 13 bij 13 cm.
Neem dan een witte enkele kaart van 12 bij 12 cm en embos de hoekjes en snijd de stukjes uit volgens de mal.
Daarna de krans uitstansen met een mal van memorybox.
Dit alles op elkaar plakken en het 3D plaatje opplakken en uitwerken in 3D.


Groetjes, Hannie

4 opmerkingen:

Veerle zei

Eenvoudig kan ook mooi zijn Hannie en deze is heel mooi.
Groetjes, Veerle

ellyscard creatief zei

Prachtig kaartje.
Welkom terug in blogland.
Gr Elly

lenywim35 zei

Ja Hannie, dat kan ik me helemaal voorstellen.
Zo was het in december bij mij ook.
Buiten de animo, ontbrak ook werkelijk de lust en interesse.
En nu ..... na een aarzelend begin, gaat het weer als een speer.
He kaartje is simpel, maar je achtergrond met die mal is heel mooi geworden. Die mal ken ik niet. Toch eens beter kijken.
gr leny w

Anneke zei

Een prachtig kaartje. Eenvoud siert.Less is more. Groetjes Anneke.