vrijdag 12 december 2014

Winter

Winter!
Hoewel het volgens de kalender nog niet officieel winter is, 
hebben we toch al hele koude dagen achter de rug.
Geïnspireerd door het wit van de winter en de 
prachtige afbeelding heb ik een "winterse kaart" gemaakt.


Als basis heb ik het prachtige metallic karton platinum gebruikt. 
Ik heb een dubbele vierkant gesneden van 13,5 x 13,5 cm, daarna
de basismal iets over de vouwlijn geplaatst
 en door een stansmachine gehaald.

Deze mal heb ik nog een keer uit enkel metallic platinum gestanst, en
tegen de dubbele aangeplakt. Zo krijg je een kaart die kan blijven staan.


Uit original karton hagelwit heb ik de andere mal gestanst, deze verhoogd opgeplakt.

De tekst is gestanst uit hagelwit karton en metallic platinum karton,
deze verspringend op elkaar geplakt.

De dennentak en ijskristallen zijn ook gestanst uit hagelwit karton.
De bloemen zijn bewerkt met embossingspoeder
Verder nog wat scrappers touw, belletjes, plakparels en takjes gebruikt.



gebruikte materialen papicolor:
original metallic platinum (335)

Gezellig dat jullie langs zijn geweest, graag tot de volgende kaart!

groetjes
Neline


4 opmerkingen:

Diny Sprakel zei

Prachtig geheel, alles aan de kaart klopt. Groet Diny

Diny Sprakel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
lenywim35 zei

Neline wat een prachtige kaart. Proberen te onthouden voor volgend jaar, hoe mooi wit eigenlijk is.
Veel succes er mee. gr leny w

Anneke zei

Heelnerg mooi. Een lust voor het oog.
Groetjes Anneke.