dinsdag 16 december 2014

Fijne kerst

Goedemorgen Lieve lezers,

Allereerst wil jullie allemaal super fijne kerstdagen toewensen
met de allerbeste wensen voor het komende jaar. 
Om deze wens kracht bij te zetten heb ik deze kerstkaart gemaakt voor jullie.


Als basis ben ik begonnen met een stuk metallic Steel 332 van  11.5x15.5cm 
Uit het designpapier Sparkling Stars heb ik met de stans van Tattered Lace (Haddon Scallop)
gestansd, hiervan alleen de buitenste rand gebruikt.
Deze stans bestaat uit 3 delen, de buitenste ring, de ornament borderrand
en het binnenste gedeelte.

Uit het metallic turquoise 367 heb ik de borderrand gestansd en deze met lijm opgeplakt.
De muisjes van Taylored Expressions zijn gekleurd met Faber Castell Pittstiften
Uitgestanst met een spelbindermal en gemat op een stukje turquoise 367 papier geplakt.
Dit is tussen de borderrand gestoken. 
Het designpapier met 3d foam tape geplakt op de grijze basis kaart en vervolgens
afgewerkt met blaadjes gestansd uit Metallic Turquoise en bloemen. 
Het label gestempeld met een kleine tekst uit mijn eigen stempellap en met foam tape opgeplakt.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden 
en tot volgend jaar. 


2 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Ohh wat een leuke digi Lydia,mooi kaartje heb je er mee gemaakt.Groetjes Joke

Anneke zei

Wat een lief kaartje. Groetjes Anneke.