maandag 24 november 2014

Friends!

Het is leuk om een goede vriend iets te geven 
als blijk van waardering voor de vriendschap.
Goede vriendschap moet je immers koesteren!

Voor die gelegenheid heb ik een label envelop gemaakt
 met het prachtige original design metallic.


Ik heb een rechthoek gesneden van 20 bij 15 cm. 
Deze dubbel gevouwen, de bovenkant heb ik open gelaten. Daar een ronding in geponst.
De honingraat, doily en de roosjes heb ik uit original metallic turquoise gestanst.
De cirkel en de witte roos zijn gestanst uit original metallic pearlwhite.
De blaadjes zijn gestanst uit olijfgroen karton.


Het label is 9 bij 13,75 cm gesneden uit hetzelfde metallic karton als 
het label envelop (dit is de achterkant).
Op het original metallic pearlwhite heb ik de tekst gestempeld.


Voor de versiering heb ik plakparels, scrappers rope, ornament en dewdrops
gebruikt.

gebruikte papicolor:
original metallic turquoise (367)
original metallic pearlwhite (330)

Graag tot de volgende keer!
groetjes
Neline

2 opmerkingen:

Anneke zei

Heel erg mooi. Ook een lief gebaar. Geweldig om te krijgen. Groetjes Anneke.

Boukje zei

Mooie pocket met label heb je gemaakt, mooie kleuren zo bij elkaar!
Groetjes Boukje.