dinsdag 30 september 2014

Love

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag een kaart gemaakt met stansen van Tattered Lace.
Sinds ik deze heb ontdekt ben ik er helemaal weg van.
Zeker wanneer je ze combineert met het mooi metallic papier.
Het papier heeft een hele mooi glanslaag, het heeft dan helemaal niet meer zo veel nodig.


Ik ben gestart met het Turquoise 367 een basis kaart te snijden.
hierop is een stukje dessin papier Loving Xmas geplakt dat 0.5cm kleiner is.
Uit het Platinum papier heb ik een vierkant gesneden net iets groter dan de Westminster mal van Tattered Lace en deze uitgestansd..
Deze mal bestaat uit 3 delen, ik heb de 2 buitenste gebruikt.
De circel die ik overhou is met 3d foam in het midden geplakt, hierop is weer met 3d foam het hart
gestansd uit Turquoise geplakt. 
Op een label is het woord love, ook een stans van Tattered Lace geplakt en met 3d foam tape bevestigd.


Hier een detail van de verhogingen.

het gebruikte papier
335 platinum
367 Turquoise
Loving Xmas

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie


3 opmerkingen:

Hannie Stoel zei

Heel mooi Lydia, je ziet hier de glanslaag zo mooi.
Mooie stansen heb je gebruikt.

Groetjes, Hannie

evlin95 zei

Oh la la quel joli die le papier brillant est magnifique aussi belle réussite bravo j adore

Boukje zei

Mooi in deze kleuren!
Groetjes Boukje.