woensdag 10 september 2014

Live your life


Goedemorgen lieve lezers,

Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige vakantie hebben gehad.
Voor de meeste is het dagelijks leven weer in volle gang en zijn de kids weer naar school.


Voor deze kaart heb ik hobbykarton gesneden op 10x15 cm en gesponsd met distress inkt
paars en blauw.
Hier overheen heb ik een masker gelegd en een blending tool nat gemaakt met water
en zo gesponsd. Dit gaf niet het resultaat dat ik in gedachten had.
Al vond ik het wel een mooi resultaat. 
Dus heb ik het zo gelaten.
De muzieknoten zijn uit de hand gestempeld zonder gebruik te maken van een acrylblok 
in dezelfde kleur paars als waar ik mee gesponsd hebt.
Dusty concord, Milled lavender, Faded Jeans en Stormy sky.
De kroonluchter, tekst en de dansers zijn gestempeld met Versafine black.
Het geheel is gemat op Raven zwart cardstock.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


3 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Lydia.Groetjes Joke

Anneke zei

Wat een schatje Lydia. Groetjes Anneke.

Liefs Ineke zei

Prachtig Lydia,

Groetjes Ineke