vrijdag 6 juni 2014

Merci Kadootje.

Wat vliegt de tijd toch om.
Ik mag al weer een creatie laten zien.
Het is een klein kadootje dat je kunt geven na afloop
van een leuk bezoekje of  hulp die je hebt ontvangen.

 Voorkant.

Achterkant.

Dit is het Papicolor Papier wat ik heb gebruikt.


De mal die ik heb gebruikt is van
 Marianne Design Lr 0236
Hierboven kun je zien wat je van welk papier moet stanzen en snijden.
Stans 2 x de grote flora stans. 1 voor de voorkant en 1 voor de achterkant.


Snij een stuk heidepapier van  7 x 8 cm.
Ril aan drie zijdes op 1 en 2 cm.
Knip de hoekjes weg. Leg de mal op je doosje ( zoals hierboven )
en draai dit door de Big Shot.
Plak met dubbelzijdig plakband het doosje in elkaar.


VOORKANT
Plak het florapapier op het heidepapier.
Plak het kleine stans florapapier op de lichtroze kleine stans.
Plak het nu op de voorkant.
Plak het doosje met dubbelzijdig tape op de voorkant.
Plak een klein strookje florapapier op het doosje.
Maak een strikje en plak dat daar weer bovenop.


ACHTERKANT.
Plak het florapapier op het heidepapier.
Plak het lichtroze stansje op de achterkant.
Plak de twee halve kantjes op elkaar. ( dit is voor het vakje voor de label).
Plak daar weer bovenop het halve stukje heidepapier.
Snij nu een V vorm uit. 
Plak nu dit geheel met foam op de achterkant.
Plak de twee labels op elkaar. 
Maak een gaatje en doe er een lintje door.
Stempel een tekst op het kleine rondje.
 Plak dit op het grote rondje en dit weer op de label.
Maak nu een gaatje bovenin en doe daar een lintje door.

Ik heb dit met veel plezier gemaakt .
Ik hoop dat jullie ook zin krijgen om dit zelf te gaan maken.
Bedankt voor de lieve reacties op mijn eerste blogpost.
Het deed mij goed.
Groetjes Anneke.


5 opmerkingen:

Hannie Stoel zei

Ziet er mooi uit Anneke, leuk verzonnen.

groetjes, Hannie

Margreet zei

Wat prachtig
Groetjes Margreet

Marina zei

Heel leuk Anneke!!

Groetjes Marina

Liefs Ineke zei

Gaaf gemaakt Anneke

Liefs Ineke

manon's kaartenhoekje zei

schitterend heel knap gemaakt zeg. oh als je toch al die mallen hebt kunt kopen kan je toch mooie dingen maken

groejtes manon