woensdag 21 mei 2014

xxx-jes


Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien. Deze keer heb ik gekozen voor een leuk cadeaudoosje van Dutch Doobadoo met mooie mallen van JoyCrafts

Ik heb voor dit doosje weer mooi karton gebruikt van Papicolor.

Papicolor 301809 A4 karton hart/bloem 200 grams kleur 21 lavendel ~



Werkbeschrijving:

Teken het doosje na op de achterzijde van het karton
Snij of knip dit uit
Teken ook op de achterzijde van het mooie designpapier en snij dit ook uit
Mat deze op het doosje
Snij een strook van het lavendel karton 4 x 14 cm
Plak deze in het midden van het doosje
Snij een strook designpapier van 3,6 x 14 cm en mat deze op de andere strook
Verwerk je mallen en plaatje op het doosje


Dit doosje kan je leuk met iets opvullen of een cadeaubon er in en is erg leuk om cadeau te geven.


Ik hoop dat jullie mijn doosje leuk vinden. Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

esmee zei

een schitterend kaartje

Anneke zei

Heel mooi en lief. Leuk om te krijgen. Groetjes Anneke.

Marina zei

Heel mooi geworden Ineke en die bloemetjes zijn erg leuk!

Groetjes Marina