donderdag 1 mei 2014

True friends

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Ik heb weer een kaart gemaakt met het schitterende nieuwe designpapier.


Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:

Scrapvel hart/bloem 200 grams kleur 02 zilvergrijs ~
Scrapvel barok groot 200 grams kleur 02 zilvergrijs ~
Scrapvel barok fijn 200 grams kleur 02 zilvergrijs ~


Ik heb voor deze kaart mooie mallen van JoyCrafts gebruikt.


Werkwijze van de kaart:

Snij een dubbel kaart van 15 x 15 cm
Mat hierop designpapier van 14,5 x 14,5 cm
Snij enkel karton van 15 x 11 cm en 11 x 11 cm
Mat hierop designpapier van 14,5 x 10,5 cm en 10,5 x 10,5 cm
Mat deze allebei een beetje schuin op de kaart
Snij en embos de mal met zilvergrijs
Snij ook de harten uit zilvergrijs
Verwerk wat kant op je kaart


Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden. Dank jullie wel voor het langskomen en graag weer tot de volgende keer.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

Margreet zei

Wow wat een prachtig kaartje.
En wat een prachtig papier.
Groetjes Margreet

Marina zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Ineke en het papier is zo mooi erbij!!

Groetjes Marina

Boukje zei

Mooi gecombineerd met het lichtgroen!
Groetjes Boukje.