maandag 28 april 2014

Dear Friend

Hallo Allemaal,

Vandaag mijn laatste post voor Papicolor. Het was een geweldig jaar in het team en ik heb er dan ook erg van genoten.  Maar nu is het voor mij tijd om te gaan en me te richten op andere uitdagingen.


Ik laat deze keer de Giftenvelope van Dutch Doobadoo zien.  Dit is mal die je na kan tekenen en uit knippen. Ik heb volgende cardstock gebruikt:


Na het tekenen van de mal kun je het cardstock knippen en vormt de envelop , wat vouwen en klaar.
Nu verder met design papier bewerken, hier voor heb ik het nieuwe papier gebruikt:

301802 Barok fijn lichtroze 301802
301803 Barok groot licht roze
301801 Hart/Bloem licht roze


Nu wat vlinders stempelen op cardstock en designpapier heb ik deze uitgeknipt.
Wat mallen gestanst en op geplakt.

Klaar is het leuke kado om te geven, natuurlijk nog een kleinigheidje in het doosje
en je kan er iemand mee verrassen.

4 opmerkingen:

Liefs Ineke zei

Mooi gedaan Joyce, ik vind het jammer dat je stopt, maar heel begrijpelijk.

Heel veel liefs van Ineke

Marina zei

Heel mooi geworden Joyce jammer dat je ons gaat verlaten.

Groetjes Marina

lenywim35 zei

Schitterend gedaan Joyce. Een reden om die aan te schaffen is er nu zeker. gr leny w

Malika zei

Heel mooi gedaan hoor

Malika