woensdag 26 februari 2014

Spring


Ik heb een doosje gepimpt deze keer, heerlijk in voorjaars kleuren.
Ik heb wel weer zin in het lekkere weer, alle ramen en deuren open en genieten...

Ik heb deze kleuren Papicolor cardstock gebruikt :


Ik heb de maat van de deksel gemeten en deze aangehouden voor voor het lichtblauwe cardstock. Hierover plak ik het Bloesem cardstock 0,5 mm kleiner. Dan combineren met mallen van Noor! Design, Bloemen plaatje en decoplaatjes van Studio Light en Paper Art hartje van Dutch doobadoo.


Zo heb je een heel leuk doosje om kado te geven. 
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

3 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een schitterend doosje.
En wat een prachtige kleuren
Groetjes Margreet

Diny Sprakel zei

Hoi Joyce, wat een vrolijke kleurtjes, krijg ook zin in het voorjaar ctot straks, Diny

Unknown zei

Wouw mooi zeg, gave kleuren!!
Groet, Sheila