zaterdag 4 januari 2014

Flutterby.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Allereerst wil ik iedereen het ALLERBESTE voor 2014 toewensen.

Ik heb weer heerlijk zitten kleuren.
Van mezelf moest ik de copic markers van stal halen.....het was zo
ontzettend lang geleden dat ik deze heb gebruikt.
Bij de afbeelding heb ik passend karton en papier van Papicolor gezocht.


Het is een dubbele kaart met daarop 5 oplegvellen
die steeds ietsje kleiner zijn.
Daarop 6 kleine vierkantjes. Het grootste vierkant is 9 x 9cm
en de 5 andere vierkantjes zijn steeds ietsje kleiner.
Van Crealies heb ik de Duo Butterflies CL DB 02 gebruikt.

Hieronder volgen de gebruikte karton en papier soorten:
Cardstock Original nr. 30 hagelwit (kaart van 15 x 30cm)

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

Jeannette zei

Goedemorgen Wilma, wat zijn deze bloemen en flutterbies (haha) mooi ingekleurd en je bent het dus echt niet verleerd met de markers te kleuren, al met al een vrolijk kaartje, groetjes Jeannette

Dora zei

wat een mooie kaart met die rozen.
mooi gedaan met dat karton!

Creahannie zei

Wat een schitterende kaart!!!Alles klopt er aan!!!De kleuren zijn allemaal super mooi!!
Gr Hannie

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat is dei gaaff wilma, heel mooi

groetjes manon

Renate zei

Heel leuk zo met de verschillende laagjes papier. De vlinders doen het ook heel goed op je kaartje.

-xies- Renate.