donderdag 2 januari 2014

A Hug ....

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien. Ik wil jullie allereerst een heel gelukkig, gezond en creatief 2014 toewensen. 

Ik heb vandaag een hele rustige kaart met een mooie mal van JoyCrafts.

~ A Hug is the shortest distance between Friends ~


Ik heb voor deze kaart de volgende papiersoorten gebruikt:



De werkwijze van de kaart is heel eenvoudig.

~ Snijd zwart karton van 14 x 28 cm
~ Ril deze op 14 cm, 17 cm, 20 cm en 26,6 cm
~ Vouw de kaart in model
~ Snijd het Goudkarton 13,5 x 13,5 cm en mat dit op de kaart
~ Snijd een strook zwart 6 x 14 cm
~ Mat hierop goud karton van 5,5 x 14 cm
~ Mat dit in het midden van de kaart, maar voordat je deze mat, zet je het lint vast aan de onderkant van de strook
~ Snijd de mal uit met goud karton
~ Verwerk onder het goud zwart en stempel de tekst
~ Werk je kaart af met een strik en wat roosjes.



Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden. Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen




Veel liefs van Ineke

3 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ineke.

Liefs Riet.

Crealien zei

Een rustige super mooie strakke kaart. Prachtig!

Groetjes Evelien

manon's kaartenhoekje zei

schitterend ineke

groetjes manon