dinsdag 31 december 2013

Hello 2014!

Voor deze kaart gebruikte ik het mooie metallic papier van Papicolor.


De roos is gestanst met een Creatable van Marianne Design uit karton Metallic Goudbruin. Daarna heb ik het papier opgeschuurd en kwam het donkere tevoorschijn, dit geeft een beetje vintage effect, maar nog steeds chique. Ook bij de Metallic Smaragdgroene blaadjes van de roos schuurde ik de randen. Achter de bruine cirkel zit een scallop van Brilliant Brons. De zijkanten en de tekst zijn gestanst uit het mooie Sensation Jade Curl karton.
'k Heb een extra cirkel achter de kaart gedaan, met een bradje vastgezet (onder de knoop links), zodat je daar je boodschap kunt schrijven.


Gebruikte materialen Papicolor:
-Karton Sensation Jade Curl,
-Karton Papiprint Brilliant brons,
-Karton Metallic Goudbruin,
-Karton Metallic Smaragd,

en verder:
-Marianne Design LR0294 Rose,
-Joy! Bille's Flourishes,
-Noor!Design hoekornament,
-tekst Memorybox,
-Retro Bloemenponsje,
-Nestabilitie circle and scallop circle,
-Knoopjes,
-Tule,
-Plakparels Action.


Ik gebruikte onderstaande sketch:



Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!
Voor iedereen een goede jaarwisseling en alle goeds voor 2014 toegewenst!

1 opmerking:

Liefs Ineke zei

Mooi gedaan Boukje, ik wens je een fijne jaarwisseling toe en een gezond en creatief 2014.

Liefs Ineke