woensdag 4 september 2013

Which way you go??


Goedemorgen lieve lezers,
De vakantie zit er op voor de meeste, de scholen zijn ook weer begonnen
en proberen we terug te komen in het dagelijks ritme.
Ik hoop van harte dat je een geweldige tijd hebt mogen ervaren en 
dat iedereen gezond en wel weer is terug gekeerd. 

Deze keer een kaart met Steampunk stempels.
Deze stempels heb ik lang geleden gekocht, 
dit zijn typisch van die stempels die ik gekocht heb omdat ik ze op het
moment wel mooi vond maar thuis kwam en dacht
van hmmmm vind ik ze nu echt zo mooi.
Ze zijn in de doos beland en heb er tot nu toe niets mee gedaan.


Margo van de scrapbookwinkel had mij gevraagd of ik niet wat 
kaarten voor haar wilde maken met shadow inkt.
Met shadow inkt en Maskers van The Crafters Workhop ben ik begonnen om 
inkt aan te brengen. 
Op deze radertjes vond ik de steampunk stempels wel weer goed passen.
De tekst staat wel recht op de kaart maar doordat de kaart schuin stond met fotograferen
lijkt het dus alsof de tekst schuin staat.
In de hoeken heb ik nog wat Frantage gestrooid en dit geheel verhit met 
de heatgun.

Vervolgens is het geheel gemat op zwart Cardstock en dit weer op groen cardstock 
als basis voor de kaart. 

Ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


4 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Lydia,hier kun je iemaand vast wel heel blij mee maken.Groetjes Joke

sjanie zei

Ik vind het een heel mooi kaartje, Lydia.

Liefs,
Sjanie

Jeannette zei

ik vind hem helemaal mooi, zelf heb ik ook pas een steampunk stempel voor het eerst gebruikt, zelfde verhaal dus en ik belande ermee in de top 3 bij een challenge, dus je ziet maar, soms gewoon doen en het is weer heel verrassend wat daar uit tevoorschijn komt, groetjes Jeannette

KarinsArtScrap zei

gaaf en stoer kaartje.

groetjes karin