zondag 29 september 2013

Vlinders


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Ik heb een kaartje gemaakt met mooie vlinders van Dutch Doobadoo en een schitterende mal van JoyCrafts.

Allereerst heb ik de volgende mooie papiersoorten van papicolor gebruikt.



De werkbeschrijving van de kaart is als volgt.

Snijd nootbruin karton van 14 x 28 cm
Ril dit karton op 14, 16, 18 en 26,5 cm
Vouw dit karton in model en bevestig deze aan de achterkant met de plakrand op de kaart.
Je hebt dan gelijk een standaard voor je kaart.



Snijd blauw karton van 13,5 x 13,5 cm
Verwerk hier kant overheen en mat dit op de kaart
Snijd een bruin vierkant van 10,5 x 10,5 cm
Mat hier op het blauwe karton van 10 x 10 cm
Mat hier het mooie flora papier op
Snijd en embos de mooie mal en verwerk het leuke vintage plaatje hierbij
Bewerk de vlinders met distress inkt

Ik wens jullie vandaag allemaal weer een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en weer tot de volgende post.

Groetjes van Ineke

4 opmerkingen:

lenywim35 zei

hi ineke. zonder hoofdletters. ik type links. even kort. je kaart heeft veel om te leren in zich. prachtig. ik lees je .. mat kant op de kaart. ? wat is dat. ik heb geen iddee. kan je het omschrijven v oor me en wat gebruik je daarvoor.
gr leny.

Creanita60.blogspot.nl zei

Prachtige kaart Ineke, en bedankt voor de goed uitleg.
groetjes Anita

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart.

groetjes karin

Boukje zei

Mooi modelletje met de standaard, het kant geeft een mooi effect!
Groetjes Boukje.