zondag 8 september 2013

Kerstbal & Stencils


De eerste kerstkaarten zijn gemaakt, je kan er maar vast aan beginnen :)
Ik heb hiervoor een mdf kerstbal nagetekend op rood cardstock
en daarna uitgetekend als patroon zo gehouden om er een kaart van te maken.


Dan een cirkel iets kleiner dan de kerstbal getekend en geknipt uit
Ik heb het cardstock samen met een Dutch Doobadoo Mask Stencil
door de trouvaille gedaan om het mooi te embossen.
Ik heb hier voor de grijze en witte plaat gebruikt.


Hier zie je het resultaat, ontzettend leuk om je cardstock een andere look te geven.


Ik laat het stencil op de cirkel liggen en ga er nu met distress inkt overheen
zodat het mooi bij de het rode cardstock past.


Zorg dat alle rondjes goed bedenkt zijn met inkt, als je 
tenminste het hele gedeelte met inkt bedekt wilt hebben.


Zo ziet het er uit als je het stencil er af haalt.
Ik heb daarna ook nog de rand van de cirkel wat beinkt met de rode kleur 
omdat ik dat mooier bij het geheel vind passen.
Het zelfde heb ik gedaan met een polybesa stencil van Noor! Design met ijskristallen.


Hier de kaart zoals het geworden is uit eindelijk.
Nog wat stansen van Noor! Design er bij zoals de ijskristallen, de tag en klok.


3 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een leuk idee !!!! Mooi gemaakt.
Groetjes Hetty

KarinsArtScrap zei

super leuk gedaan ziet er mooi uit.

groetjes karin

Unknown zei

Prachtig! Dat wordt dus niet alleen sparen voor die mooie nieuwe PanPastels, maar ook voor de stencils van Dutchdoobadoo.....