woensdag 7 augustus 2013

Kerstgroetjes

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Ik had het al heel lang in mijn hoofd om met dit mooie designpapier van Papicolor iets te maken. Het is een kerstkaart geworden in kleuren die je misschien niet zo snel zult kiezen, maar eigenlijk is het ook wel eens leuk om een sjieke kerstkaart te krijgen.
Ook is deze kaart eenvoudig om te maken.


Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:



De werkwijze van de kaart is als volgt.

Snijd een dubbele zwarte kaart van 11 x 19 cm
Mat hierop wit van 10,5 x 18,5 cm
Snijd zwart karton van 8 x 15 cm
Mat hierop wit karton wat iets kleiner is uitgesneden
Snijd het designpapier wat weer iets kleiner is gesneden als het wit en mat dit op de kaart.
Snijd en embos de malletjes uit wit en zwart. 
Ik heb voor deze kaart malletjes van Noor! Design/JoyCrafts gebruikt
De ijskristallen heb ik uit het Brilliant karton gestanst.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag weer tot de volgende keer.
                                     

6 opmerkingen:

Jeannette zei

Hele mooie en sjieke kaart Ineke, groetjes Jeannette

Josje zei

Wat een gaaf kaartje Wilma.
Bedankt voor je tip ik ga er mee aan de slag.
groetjes

lenywim35 zei

Een prachtige stijlvolle Kerstkaart Wilma.
Ergens heb ik dit papicolorpapier ook nog.
Het wordt nu echt tijd om te gaan opruimen. hihi
gr leny w

Ltc- creativity -lieselotte zei

Chique kaart !
Ik hou wel van dit soort wenskaarten, ik vind het helemaal niet afsteken in die kleuren...

groetjes!

Unknown zei

Prachtig en stijlvol. Zeer chique!

anncreatief zei

Wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt....helemaal TOP!!!
Liefs anneke