vrijdag 2 augustus 2013

Condoleance kaarten

Onlangs had ik al een serie condoleance kaarten gemaakt en ook voor dit blog wil ik er één maken.
Alhoewel één, het zijn er 3 geworden, ik was zo lekker bezig dat ik maar even door ben gegaan.


De werkwijze voor alledrie is hetzelfde:

Neem een dubbele kaart van 13 bij 13 cm en een enkele kaart van 12 bij 12 cm.
Op de enkele kaart worden de hoeken geëmbost met een gewone embosmal, op de lichtbak.
Alle randen worden bewerkt met distress inkt, ik heb old paper gebruikt.
Daarna de tekst op een stuk karton stempelen en als het droog is uitstansen met een nestabilitie.
De tekst komt van een sheet van Joy Crafts, een mooie set.
Daarna de andere figuren uitstansen en opplakken.

Gebruikt karton:
cardstock Smart, 180 grams, nr 612, roomwit.
(deze link verwijst naar A4 karton maar ik heb 30 bij 30 gebruikt)


Groetjes, Hannie

7 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooi en elegante kaart.

groetjes karin

Jeannette zei

Heel mooi weer allemaal, groetjes Jeannette

Elly zei

Prachtig Hannie!!!

Unknown zei

Prachtig!

Renate zei

Prachtige, stijlvolle kaartjes.

-xies- Renate.

Boukje zei

Mooie stijlvolle kaartjes met een zachte uitstraling!
groetjes Boukje.

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat een schitterendde kaart zeg heel mooi

groejtes manon